WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
-
Akumulator
-
Tłumik wydechu zabudowany w obudowie
-
Płyny eksploatacyjne (olej, płyn chłodniczy)
-
Paliwo w ilości niezbędnej do startu
-
Obudowa z blachy ocynkowanej, zamykana na klucz
-
Wyłącznik awaryjny STOP na obudowie
-
Wyłącznik magnetotermiczny 4-ro torowy
-
Odbiór mocy 1xGn.125A/5p +1x16A/3p – manualny
-
Odbiór mocy zaciski – automat
-
Instrukcja obsługi agregatu, silnika, prądnicy
-
Schematy elektryczne
-
Certyfikat gwarancji
-
Deklaracja Zgodności CE
WYPOSAŻENIE OPCJONALNE:
-
Automatyczna tablica sterownicza z SZR (std.automat)
-
Buforowa ładowarka akumulatora 12V (std.automat)
-
Grzałka bloku silnika z termostatem
-
Elektroniczny regulator obrotów silnika (klasa G3)
-
Dodatkowe gniazda wg.wymagań klienta i możliwości
-
Przyczepa homologowana
-
Modem GSM, komunikacja Ethernet
-
Szybkozłącze sterownicze (dla agregatów z SZR)
-
Inny kolor obudowy (std. RAL 1028)
-
Inne wg wymagań klienta
Długość (mm) | 2620 mm |
Szerokość (mm) | 1100 mm |
Wysokość (mm) | 1790 mm |
Waga (kg) | 1695kg |
Częstotliwość | 50 Hz |
Moc znamionowa 3~ | 85kVA / 68kW |
Moc maksymalna 3~ | 94kVA / 75kW |
Model prądnicy | Linz Electric (Włochy) |
Typ prądnicy | Synchroniczna, samowzbudna, bezszczotkowa z elektronicznym regulatorem napięcia AVR, 4-ro biegunowa |
Współczynnik mocy | φ 0,8 |
Model silnika | NAVISTAR – MAXXFORCE ® 4.8P |
Typ silnika | Wysokoprężny, turbodoładowany, 4-ry zawory na cylinder, z wtryskiem bezpośrednim |
Pojemność silnika | 4800 cm3/ 115 KM |
Rozruch | Elektryczny 12V |
Rodzaj paliwa | Diesel |
Maksymalne zużycie paliwa | 19,9 l/h |
Pojemność zbiornika paliwa | 240l |
Natężenie prądu | 122,8A / 135,8 A |
Napięcie | 400V/230V – 50Hz |
Stabilizacja napięcia | TAK |
Stopień ochrony | IP 44 |