Podstawowe wyposażenie:
Akumulator
Tłumik wydechu z ~2mb rurą elastyczną do spalin
Płyny eksploatacyjne (olej, płyn chłodniczy)
Paliwo w ilości niezbędnej do startu
Wyłącznik awaryjny STOP
Wyłącznik magnetotermiczny 4-ro torowy
Zewnętrzny spust paliwa
Instrukcja obsługi agregatu, silnika, prądnicy
Schematy elektryczne
Certyfikat gwarancji
Deklaracja Zgodności CE
Wyposażenie opcjonalne:
Automatyczna tablica sterownicza z SZR (std.automat)
Buforowa ładowarka akumulatora 12V (std.automat)
Grzałka bloku silnika z termostatem
Elektroniczny regulator obrotów silnika (klasa G3)
Obudowa wyciszona
Dodatkowe gniazda wg.wymagań klienta i możliwości
Modem GSM, komunikacja Ethernet
Inne wg wymagań klienta E
SZR -czyli System Załączania Rezerwy to układ automatyki, który jest odpowiedzialny za nadzór nad zasilaniem obiektu i przełączeniem źródła zasilania w przypadku przerwy w dostawie energii.
AUT-autostart
Długość (mm) | 1570 mm |
Szerokość (mm) | 820 mm |
Wysokość (mm) | 1150 mm |
Waga (kg) | 630 kg |
Zasilanie | 400V |
Częstotliwość | 50 Hz |
Moc znamionowa 3~ | 60kVA / 48kW |
Moc maksymalna 3~ | 66kVA / 53kW |
Prąd nominalny | 60 A / 66 A |
Typ prądnicy | Synchroniczna, samowzbudna, bezszczotkowa z elektronicznym regulatorem napięcia AVR, 4-ro biegunowa |
Współczynnik mocy | cos φ 0,8 |
Model silnika | Kdi 2504 TM |
Typ silnika | Wysokoprężny, z wtryskiem bezpośrednim, 3-cylindrowy, chłodzony cieczą, 1500 obr/min |
Rozruch | Elektryczny 12V |
Rodzaj paliwa | Diesel |
Maksymalne zużycie paliwa | 100% obc. 13,7 l/h |
Pojemność zbiornika paliwa | 80 l |
Stopień ochrony | IP 23 |
Producent prądnicy | Linz Electric (Włochy) |