Agregat zdaje egzamin między innymi dzięki obudowie zamkniętej, dzięki której generator oferuje wysoką kulturę pracy jak również dzięki świetnym podzespołom. Silnik pracujący w agregacie to jednostka wysokoprężna diesel (na bazie silnika Daihatsu Sharade), która charakteryzuje się niskim zużyciem paliwa oraz długą żywotnością. Całość zamykają technologie jak AVR, opcja ATS, panel LCD itp.
Długość (mm) | 1530mm |
Szerokość (mm) | 700mm |
Wysokość (mm) | 810mm |
Waga (kg) | ≤442kg |
Zasilanie | 230V/400V |
Częstotliwość | 50Hz |
Moc znamionowa 3~ | 16.25kVA/13kW |
Moc maksymalna 3~ | 18.75kVA/15kW |
Moc znamionowa 1~ | 5.4 kVA/4.3kW |
Moc maksymalna 1~ | 6.3kVA/5kW |
Prąd nominalny | 23.5A |
Obroty | 3000rpm |
Licznik motogodzin | TAK |
Bezpiecznik na panelu sterowania | TAK |
Model prądnicy | KPANF3-18.75 |
Typ prądnicy | Synchroniczna |
Ilość pól prądnicy | 4 |
Ilość faz | Trójfazowy |
System kontroli | Samokontrola i stabilizacja napięcia (AVR) |
Współczynnik mocy | 0.8cosΦ |
Klasa izolacji | F |
Model silnika | KM376AG |
Typ silnika | Trzycylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, z komorą wirową |
Średnica x skok cylindra | 76x77mm |
Pojemność silnika | 1048cm3 |
Kompresja silnika | 21.5:1 |
Moc nominalna silnika | 17,5 kW |
Rodzaj chłodzenia | Ciecz |
Rozruch | Elektryczny |
Moc rozrusznika | 12V, 1.4kW |
Pojemność akumulatora | 12V, 65Ah |
Rodzaj paliwa | ON-Diesel |
Maksymalne zużycie paliwa | ≤4,9L/h (320g/kWh) |
Pojemność zbiornika paliwa | 38L |
Czas pracy na pełnym zbiorniku | 7,75 h |